اهدای پرچم مزین به نام امام حسن مجتبی(ع) به حرم مطهر رضوی  جامعه قرآنی در جهاد تبیین و حمایت از مظلومین جهان به ویژه مردم غزه، نقش مؤثری دارد مرحله نهایی بیست‌و‌هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان شرکت نفت ایران در مشهد برگزار شد همه چیز درباره زندگی و زمانه شهید اسماعیل هنیه تغذیه کودک در احادیث اهل‌بیت (ع) بررسی جایگاه مقام شهید در دین اسلام فرمانده سپاه پاسداران شهادت «میلاد بیدی»، مستشار ایرانی، در بیروت را تسلیت گفت جزئیاتی کاربردی برای راهیان پیاده‌روی اربعین سردار غیاثی: بی‌تردید خون شهید هنیه آزادی قدس شریف را شتاب می‌بخشد آیت الله مکارم شیرازی: نیروهای نظامی مقتدر ایران، دشمن را به اشد مجازات برسانند برگزاری مراسم گرامیداشت شهید القدس«اسماعیل هنیه» در حرم مطهر رضوی  حاجی،  حواسش به همه چیز بود! ولی لطفا بشود... اختتامیه ششمین جشنواره ملی «فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی» در مشهد برگزار شد درباره تاریخچه عصا‌های نقره‌ای دربانیِ حرم‌رضوی | جایگاه طلایی عصای نقره‌ای عواقب ترک واجب فراموش‌شده بررسی راهبرد امام سجاد(ع) در رهبری امت حرم مطهر رضوی سوگوار شهادت سَیِّدُالسّاجِدین(ع) جشنواره ملی «فانوس» برگزیدگان استانی خود را شناخت | فرهنگ ایثار و شهادت مصداق فرهنگ و سیره رضوی است طرح فرهنگی «از مبدا تا مبدا» ویژه زائران پیاده دهه آخر صفر اجرا خواهد شد
سرخط خبرها

اهدای پرچم مزین به نام امام حسن مجتبی(ع) به حرم مطهر رضوی 

  • کد خبر: ۲۴۲۶۵۶
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲
اهدای پرچم مزین به نام امام حسن مجتبی(ع) به حرم مطهر رضوی 
در دیدار معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی با قائم مقام امین‌العام عتبه عباسی پرچم مزین به نام امام حسن مجتبی(ع) به حرم مطهر رضوی اهدا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، قائم مقام امین‌العام عتبه عباسی و هیئت امنای حرم حضرت عباس(ع) به نمایندگی از تولیت این حرم مقدس، با حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی فقیه اسفندیاری، معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی دیدار و گفت و گو کردند و پرچم مزین به نام امام حسن مجتبی(ع) را تقدیم وی کردند.

این پرچم به شکل نمادین به نام امام حسن مجتبی(ع) مزین شده و به رنگ سیاه است. این پرچم تهیه شده تا نام امام حسن مجتبی(ع) که حرم ندارند گرامی داشته شود و با این اقدام نام امام حسن مجتبی(ع) فراگیر شود. 

درواقع این پرچم به تمامی عتبات عراقی تقدیم شده و در ایران نیز به حرم های حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) اهدا شده است تا در ماه صفر و همزمان با سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) در همه حرم‌ها برافراشته شده و نام این امام بزرگوار زنده شود. 

معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی نیز ضمن خوشامدگویی و استقبال از این اقدام شایسته، بیان کرد: این پرچم متبرک به تولیت آستان قدس رضوی تقدیم خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->